Наложен платеж
Клиентът заплаща поръчката в брой при получаване от куриера.
След приемане на поръчката, сумата не подлежи на възстановяване, освен в случаи на основателни рекламации (например грешна поръчка или проблем с качеството на храната).
Плащане с ВПОС (виртуален ПОС терминал)
Клиентите могат да платят с дебитна или кредитна карта чрез защитена онлайн система.
При успешно плащане клиентът получава потвърждение по имейл или SMS.
Всички транзакции са криптирани и сигурни.
Отказ преди обработка на поръчката: Клиентът може да откаже поръчката, ако тя все още не е приготвена. В този случай, ако е платил с карта, сумата ще бъде възстановена по същата карта в срок до 7 работни дни.
Отказ след приготвяне: Поради естеството на продукта (прясно приготвена храна), след като поръчката е приготвена и предадена за доставка, отказ и възстановяване на суми не са възможни.
Рекламации: Ако клиентът получи грешна или некачествена поръчка, трябва да се свърже с нас до 1 час след получаването. При основателна рекламация сумата може да бъде възстановена или поръчката да бъде повторно изпратена.
Възстановяване при плащане с карта: Ако възстановяване на сума е одобрено, то ще бъде извършено по същата карта, използвана за плащането, в рамките на 7-14 работни дни