Все още не работим. Започваме с вашите желание след 09:45
Продуктът беше успешно добавен към количката!
access_time Понеделник - Неделя от 10:00 до 13:00 и от 14:00 до 19:00 Обедна почивка: от 13:00 до 14:00

Начин на плащане

Информация за плащане и политика за отказ при доставка

Начини на плащане

  1. Наложен платеж

    • Клиентът заплаща поръчката в брой при получаване от куриера.

    • След приемане на поръчката, сумата не подлежи на възстановяване, освен в случаи на основателни рекламации (например грешна поръчка или проблем с качеството на храната).

  2. Плащане с ВПОС (виртуален ПОС терминал)

    • Клиентите могат да платят с дебитна или кредитна карта чрез защитена онлайн система.

    • При успешно плащане клиентът получава потвърждение по имейл или SMS.

    • Всички транзакции са криптирани и сигурни.

Политика за отказ и възстановяване на суми

  • Отказ преди обработка на поръчката: Клиентът може да откаже поръчката, ако тя все още не е приготвена. В този случай, ако е платил с карта, сумата ще бъде възстановена по същата карта в срок до 7 работни дни.

  • Отказ след приготвяне: Поради естеството на продукта (прясно приготвена храна), след като поръчката е приготвена и предадена за доставка, отказ и възстановяване на суми не са възможни.

  • Рекламации: Ако клиентът получи грешна или некачествена поръчка, трябва да се свърже с нас до 1 час след получаването. При основателна рекламация сумата може да бъде възстановена или поръчката да бъде повторно изпратена.

  • Възстановяване при плащане с карта: Ако възстановяване на сума е одобрено, то ще бъде извършено по същата карта, използвана за плащането, в рамките на 7-14 работни дни